یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

شیرین کاری های این ماهم1

1393/2/12 2:40
نویسنده :
411 بازدید
اشتراک گذاری

از جمله خوردنیهای مورد علاقم دستمه که یک سره باید تو دهنم باشه .فرقی هم نمی کنه کدوم انگشت ،شست باشه یا سبابه اگه مشت هم باشه که چه بهتر.دستکش و اینا هم هیچ رقمه جلو دارم نیست.چنان حرفه ای دست با طعم دستکش میخورم بیا وببین.صدای ملچ مولوچ مکیدن دستکشم تا هفت تا گهواره اونورتر میره.از همین روست که مامان محترمه مجبوره روزی دو سه بار دستکشمو عوض کنه و بشوره و زود خشک کنه چون مصرفم زیاده.

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ALI
18 اردیبهشت 92 19:27
سلام
خوبی؟
داشتم رد می شدم دیدم وبلاگ زیبایی داری
گفتم پیشنهاد بدم که شما سایت منو لینک کن و خبر بده من هم شما رو در وبلاگ خودم لینک بزنم

وبلاگ من : http://ative.blogfa.com/
سایت من :www.wavesoft.ir
با تشکر فراوان


سلا خیلی ممنون که منو خوندی. ببخشید که دیر جواب دادم حتما لینکت میکنم بازم مرسی