یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

عطرین چه بلایی تو؟

1391/10/5 9:13
نویسنده :
406 بازدید
اشتراک گذاری

صبحی ست دل انگیز ،باغیست پر از گل،در بین همه گلها عطرین چه بلایی تو؟

سازیست پر از نغمه عالم همه پر عشوه ،ای نادره دوران عطرین چه بلایی تو؟

مستم زگل رویت ،از عطر بر و مویت ،ای رایحه جان بخش عطرین چه بلایی تو؟

 

 

این شعریه که دوستمون اقای علوی برام سرودن ومامان خوش سلیقه وبا ذوقم صبحا که از خواب بیدار میشم برام میخونه و من کلی شارژ میشم .این رسم اززمان ثمین پایه ریزی شده . مامانم حتی تا زمانی که مدرسه میرفت بیشتر صبحا اونو با شعر واواز از خواب بیدار میکرد تا صبح خوبی را شروع کنه.

غیر از شعرای خودم ،مامان اهنگها وشعرها و لالایی های دیگه هم برام میخونه ؛مثل گنجشک لالا ، عروسک قشنگ من قرمز پوشیده ، گل من (از گروه اریان) و... . یک لالایی هم هست که شعرشو از بچگیش بلد بوده و اهنگ و تنظیم از خودشه و خیلی هم خودش خوشش اومدهنیشخند

 

 

لالا لالا عروسم ،عروسک ملوسم ، لالا لالا عطرین جون ،چشم سیاتو قربون

ساکت بچه ها جونم،عطرینو میخوابونم،لالا لالا عطرین جون چشم سیاتوقربون

بهار شدوگل اومد،سوسن وسنبل اومد،بخواب بنفشه من،بخواب که بلبل اومد

ابر از توی اسمون ،رفته و افتاب اومد،ستاره ها درمیان،بخواب که مهتاب اومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)