یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

شیرین زیونی های جدید3

1392/11/20 23:55
نویسنده :
282 بازدید
اشتراک گذاری

بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب:

اُدی= هدی

جی اَر=جیگر

عزیز=عزیز

کَش=کفش

انوُ=انگشت

با=پا

مینی=بینی

مو=مو

ممین=ثمین

نات=ناف

ببی=ببعی

میمون=میمون

اموم=حموم

طوطو=طوطو

 

 

هرکی از در وارد بشه با یک داااااااااااااااکی ازش استقبال میکنم

 

قبلا تا گل سر میزدم میگفتم واااای ، الان تا گل سر میزنم میگم  این ، این(اینه)

 

دستمو میکنم تو بینیم و مامانو صدا میزنم بببینه چون میدونم حساسه و میگه نه دست نزن بعدش خودم میگم نه دس نه  و انگشتمو تکون میدم

 

قبلا تا میخواستم مامان در چیزی را بازکنه میگفتم دیی الان میارم و میگم درش

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهام مامان علیرضا
24 بهمن 92 14:27
ماشاله پیشرفتت خیلی خوبه عطرین جون نظر لطفتونه