یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

مصاحبه

1392/11/29 4:54
نویسنده :
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم

سلام

میشه خودتونو معرفی کنین؟

بله من عطرین هستم

چند سالتونه؟

یک سال و سه ماهمه

لطفا از خودتون برامون بگین مثلا شما به چه ورزشی علاقمندید؟

من به رشته وزنه برداری علاقمندم

میشه توضیح بیشتری بدین؟

بله ، من اصولا به بلند کردن وسایل سنگین تر از وزن خودم خیلی علاقه دارم مثلا ساز بلز که فلزی و سنگین هست، بالش، کیف بابام .و...

ایا تاحالا تو این رشته موفقیتی هم کسب کردین؟

خوب چون تازه کار هستم هنوز راه زیادی پیش رو دارم اما بلزرا با سختی زیاد بلند کردم و از اتاق به پذیرایی اوردم بالش را هم به سفارش خواهرم و به سختی و هن هن کنان برای بابا اوردم اما در قسمت بلند کردن کیف بابا هیچ مقامی نیاوردم چون خیلی سنگین بود و ازینکه نتونستم موفق بشم اشکم دراومد

شنیدیم شما به پله هم علاقه دارین درسته؟

بله درسته من با این سِـنم مصداق ضرب المثل "هنوز غوره نشده مویز شده" هستم

چطور مگه میشه برای خوانندگان ما توضیح بیشتری بدید؟

میدونین تو عرف جامعه به من کودک نوپا اطلاق میشه چون تازه راه افتادم ولی هنوز راه رفتنم تکمیل نشده میخوام از پله بالا برم

پـــــــــــــــــــــله؟واقعا؟

بله اونم نه یکی یکی ، بلکه پشت سر هم و بدون توقف

در اخر حرفی توصیه ای برای خوانندگان ما دارین؟

خواهش میکنم من کوچکتر از اون هستم که توصیه داشته باشم(واقعنا) فقط روی سخنم با مامانهای عزیزه ،انقدر تو دوران بارداریشون کندر نخورن که مثل مامان من گرفتار یک نینی باهوش که زودتر از سنش همه کاری میکن و همه حرفی میزنه نشن

از اینکه در مصاحبه ما شرکت کردین تشکر میکنم

منم از شما متشکرم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)