یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

دِ نکن دیگه

1393/2/22 12:10
نویسنده :
352 بازدید
اشتراک گذاری

فامیلهای ادم بیان خونت چند وقتی هم باشه ندیده باشنت، تو هم هی شیرین زبونی کنی ، هی هر صدایی میشنوی بپرسی چی شد؟ یکهو در بیای بگی بسنی (بستنی) میخوام ، پاتو بدی مادرت بگی میخاره بخارون، داییت اذیتت کنه با لحن قشنگی که هم اعتراض داره هم خواهش بگی دایی دِ نکن دیگه ............

خوب میخوای چکار کنن ؟ غش نکنن برات؟ محکم نگیرنت ؟ نبوسنت؟ فشارت ندن؟ یک کلام  نخورنت ؟ شیرینی دیگه ! چکار کنن طفلیها ؟!!

پسندها (6)

نظرات (5)

عاطفه
10 خرداد 93 8:15
والله! همین و بگو ! نخورنت چی،کار کنن ؟ فقط اگه یه ذره هم برا من بذارن که بچلونمش خیلی خوبتر میشه با این شیرین زبونی هاش اِاِاِ...خاله دِنکن دیگه
مامان یگانه
10 خرداد 93 13:18
سلام سوالتونو توی پرسش و پاسخ خوندم من مشهد زندگی میکنم رفتم حرم دعاتون میکنم به ما سر بزن اگه دوست داشتی لینک کن بهم خبر بده ممنون ممنون از لطفتون لینکتون کردم
فاطیما(مامان ایلیا)
10 خرداد 93 13:44
دختر انقدر شیرین زبونی نکن چشم میخوری مامانش تو رو خدا هر روز براش اسپند دود کن و صدقه کنار بزار خاله به عرضتون برسونم مامانم اسفند که دود نمیکنه که گاز کثیف نشه صدقه یادش باشه میندازه اونم نه هرروز
مامان مریم
15 خرداد 93 1:13
جای من خالی گوگولی من جاتون خالیراستی اسمتون عوض شده ؟ قبلا یک چیز دیگه بود
آنیتای بی همتا
17 خرداد 93 14:09
________________________________█████_____█████ ______________________________███____██_██_____███ _____________________________██________██__________██ ____________________________██__________█____________██ ________██████____________██________________________██ _____███████████________██________________________██ ____█████████████_______██_______________________██ ___███████████████______██______________________██ ___████████████████______██___________________██ ___████████████████_______██_________________██ ____███████████████_______███_______________██ _______███████████_______██__██_____________██ ___________███████______████___██__________██ ____██████__██████████████_____██_____██ __██████████████████████________██__██ _████████████████████_____________████ ██_█████_████████████_______________█ █__█_██__████████████ _____█__████████████ _______█████████████ _______██████████████ _______███████████████ ________███████████████ _______███████__████████ ______███████_____███████ ____█████████________██████ آپم بیا به منم سر بزن دلم برای نظرای عطرین جون تنگ شده حتمامیام فقط یک سوال ما قبلا همدیگه رو میشناختیم؟