یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

ماه سوم و حرکتهای نو1

1392/7/15 20:27
نویسنده :
309 بازدید
اشتراک گذاری

گفته بودم که چقدر خوش رو وخوش خنده ام ،جدیدا وسعت خنده هاوخوش خلقیم بیشتر شده و غیر از جانداران (منظورم ادمهاس) به اشیا هم تسری پیدا کرده ! مثل چی ؟ اهان ،مثلا یکی ازین اویزای ورودی داریم ازین فانتزیها زنگوله داره وگوی و ازین جینگول پینگول ها، عاقا من صبحا تا بیدار میشم چشمم که بیفته یک خنده ای میکنم از ته دل به روی این زنگوله ارجمند که مامان همچنان تو کف مونده،جالبه وقتایی که خوابم بیاد یا بی حوصله باشم جناب زنگوله خان را اصلا تحویل نمی گیرم اصلا انگار نمی بینمش و مامان همچنان در گیر ودار حل این معمای پیچیده اس 

                          

                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)