یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

شیرین زبونی جدید قسمت آخر

1393/5/16 13:53
نویسنده :
573 بازدید
اشتراک گذاری

توجه                                    توجه                                                        توجه

 

این یک اعلام عمومی و رسمیه 

از همین جا و همین تریبون میخوام اعلام کنم که سخن گفتن و به عبارتی حرف زدنم تقریبا تکمیل شده و جملات و کلمات را به محض شنیدن یا خودبه خود ادا میکنم و توی ادای حروف هم هیچ مشکلی ندارم مگر حرف {ر} که ادا نمیکنم که تازه به قول خاله خیلی هم قشنگتره مثلا ارسلان رو میگم اسلان یا ترسیدم را میگم تسیدم که کودکانه و زیبا به گوش میرسه . 

به علت سرعت یادگیری و حرف زدنم دیگه ازین به بعد پستی به نام شیرین زبونیهای جدید نخواهیم داشت چون اینطوری مجبوریم بیشتر پستهامون رو به این موضوع اختصاص بدیم .مگر در موارد خاص یا خیلی جالب و مهم .

برای حسن ختام چند تا از اخرین جمله بندیهام و کلمات قشنگم رو مینویسم 

لیوان دوغ نصفه بود مامان پرسید همشو بخورم؟منم سر تکون دادم . بعد که تموم شد گفتم همه دوغو خوردی؟ انقدر این جمله با لحن قشنگی ادا شد که بابا که خواب بود بیدار شد و خندید.

مامان لباس پوشید

انگشتم سوخت

گیر کرده

روشن کن

تلفن قطع کرد

آی دلم درد میکنه

یخچال چی داریم؟

دست بشورم 

و با دیدن خوشه انگور و خلقت زیبای خداوند رو به مامان گفتم خوشگله

حوله را قبول ندارم و بعد شستن دستم حوله را رد میکنم و میگم دستمال

توی ماشین که عقب نشسته بودم و میخواستم بابا و ثمین را صدا بزنم گفتم بچه ها!

خواب بودم مامان خواست پتومو درست کنه فکر کردم میخواد برش داره محکم گرفتمش و گفتم مالمه

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانگولو
20 مرداد 93 4:53
عاشق عطرینم هر وقت کسلم میام وبلاگش ای میخندم از شیرین زبونیاش ...... مامان خیلی خوب مینویسی ها به به سلام مامانگولو چه عجب ازین طرفا دلمون براتون تنگ شده بود نظر لطفتونه خااااانم مرسی چکار کنیم دیگه
هستی مامی
23 مرداد 93 19:07
سحر
27 مرداد 93 11:16
سلام عزیزم، راجع به سوالت تو وبم جواب دادم. دختر نازت رو از طرف من ببوس.
ملیحه
31 مرداد 93 17:09
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
هستی مامی
6 شهریور 93 11:09
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .
هستی مامی
6 شهریور 93 11:12
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید عطرین خاله روزت مبارک
مامان مریم
8 شهریور 93 9:52
سلام خاله جون خوبی روزت مبارک دختر گلم .... انشاالله که همیشه در کنار مامان و بابا خوب و خوش زندگی کنید... ممنونم خاله جون