یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

ماه سوم و حرکتهای نو3

1392/7/15 20:31
نویسنده :
329 بازدید
اشتراک گذاری

به سلامتی من ،این چراغ اتاق خواب مامان از وقتی به دنیا اومدم دیگه شبا خاموش نشده.هم میخواد در طول شب اگه احیانا خدای نکرده من گذاشتم خوابش ببره ،خوابش خیلی عمیق نشه وحواسش بیشتر جمع باشه هم میخواد یوقت من نترسم .اما طفلی خودشم عادت نداره تو محیط روشن بخوابه ها ولی میسازه دیگه.حالا قسمت جالبش اینجاست که منم خوشم نمیاد نور صاف تو چشمم باشه و بخوابم ولی چطوری حالیشون کنم ،موندم. اخرش دیشب دیدم اینطوری نمیشه،منم قشنگ دستامو با دستکش گذاشتم روی چشمام وخوابیدم .یک شیر سیر هم خوردم و از 1 تا 6 خوابیدم .

مامان حساب کیفور شد اما چه فایده !بازم شبا چراغو روشن میگذاره. ماهم دیگه عادت کردیم شبای دیگه هم دستمونو میگذاریم رو چشممون تا خوابمون ببره.

 

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
29 اردیبهشت 92 15:22
سلام عزیزم

من مامان علیرضا هستم

تو قسمت پرسش و پاسخ باهاتون آشنا شدم

میخوام باهاتون دوست شم.

شما رو لینک می کنم با اجازتون.

به علیرضا سر بزنید و باهاش دوست شید

دوستیمون پایدار دوست خوبم






سلام خیلی خوشحالم که سر زدین. باعث افتخاره ،حتما بهتون سر میزنم و مطمئنم علیرضا و عطرین دوستای خوبی میشن


فائزه مامان مهدیار
29 اردیبهشت 92 17:56
ما لامپ یه اتاق دیگه رو روشن میذاریم آخه مهدیارم از نور خوشش نمیاد


مرسی از راهنماییت منم تازگی راهشو پیدا کردم لامپ تراسو که کنار اتاقه روشن میکنم هم نور هست وهم تو چشممون نیست
مریم (مامان ثناجون)
29 اردیبهشت 92 19:06
سلام خاله جون چه دختر نازی خدا حفظش کنه

با من دوست میشی






سلام ممنون عزیزم،چراکه نه ،حتما در خدمتم


مامان فرحان
30 اردیبهشت 92 17:06
سلام عزیزم چه دختر نازی دارید ان شاله جدا براتون نگه داره خاستم احساس همدردی خودم باشما و پسر کوچولوم با دختر نازتون ابراز کنم آخه ما هم ارز روزی که فرحان به دنیا با مشکل چراغ مواجه شدیم




سلام مامان فرحان جون مرسی ازلطفتون و احساس همدردیتون کم کم عادت کریم همگی و البته احتیاج مادر نو اوری،باعث شد چراغ تراس فعلا جایگزین بشه بازم منتظرتون هستیم فرحان جونرو از قول من ببوسید