یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

ماستمالیسیون

1393/10/10 2:53
نویسنده :
225 بازدید
اشتراک گذاری

یک مدتی نبودیم علتش هم چیز خاصی نبود فقط با اجازتون ما کیبورد لبتاپ رو ماست مالی کرده بودیم در حد کاهگل مالی . یک لایه ماست غلیظ رو جوری به کل صفحه کلید کشیدیم که هیچ دکمه ای پیدا نباشه . و بدین ترتیب کلا از حیزِ انتفاع  ساقطش کردیم . الان با یک کیبورد بی سیم در خدمتون هستیم و کلی حرف ناگفته جامونده...........

پسندها (1)

نظرات (2)

عاشق عطرین
11 دی 93 3:01
پرنسس من روز به روز دوست داشتنی ترمیشی یادشب اخری که پیش من بودی بخیرخیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم عروسک نازم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خاله جونم خیلی دوستت دارم و این بوس هم به یاد اون شب اخر