یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

باقلوا

1393/11/1 11:37
نویسنده :
311 بازدید
اشتراک گذاری

ـــ سر میزیم . مامان و بابا و ثمین دارن با هم صحبت میکنن ، انگار نه انگار که منم هستم . یهو با صدای بلند میگم :

 

بچه ها بچه ها گوش کنین یک چیزی بگم...

 

ـــ توی کتابم تدی نزدیک بود که با اسکوترش تامی رو زیر بگیره 

 

دستمو لوله میکنم میذارم روی چونه ام {مثل مامان بزرگها} و میگم وای خدا رحم کرد

 

صبح از خواب پاشدم از اتاق اومدم بیرون ، مامانم میاد جلو میگه بیا بغلم

 

میگم صبرکن بعد یکی دو قدم میرم عقب و بعدش مثل تو فیلمها میدوم میام بغلش

 

توی یک کتاب دیگه ام عکس یک نینی دختره که داره بازی میکنه 

 

میگم مَصادقه {محمدصادق} مامانم میگه واقعا؟ میگم ببخشین باهات شوخی کردم عطرینه

پسندها (8)

نظرات (5)

محمد
4 بهمن 93 6:18
سلام بروزم با مطلب "10 ماده غذایی مفید برای زنان" به منم سربزن. چشم حتما
مامان بردیا اریایی
6 بهمن 93 2:49
فدااااااااااای تو شیرین زبون ناز بشم اخههههههههههههههه خاله جونم بیا دوستت دارم خاله جون
❤ آرمیتا و آنیتا ❤
13 بهمن 93 19:27
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ سلاممم¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مرسی
✿ مه آ سا✿
14 بهمن 93 21:48
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی منم لینک کردم بازم بیا پیشم خیلی خوشحال میشم ــــــــــــــــــــــ چشم حتما
✓ مامان زهراღ
14 بهمن 93 23:43
ــــــــــــــــ مرسی که بهمون سر زدین