یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

بای بای پوشک

1393/11/30 19:35
نویسنده :
367 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز خشکی من بود خجالت

 

از صبح مامان و بابا فرشها رو جمع کردن گذاشتن یک گوشه ، و اماده باش کامل تو خونمون اعلام شد.عینک بعد بابا رفت و کلی جایزه {در حد 30 هزار تومن} به اضافه کلی خوراکی های رنگ و وارنگ مثل بستنی و پاستیل و ... برام خرید خوشمزهتا بعد هربار ج.ی.ش کردنِ تو دستشویی بهم بدن . رنگ انگشتی و لگن  و کتابِ مامان بیا جیش دارم هم از قبل خریده بودن تا امروز استفاده بشه . 

اولین بار که رفتیم هیچ کاری نکردم. یک ربعی معطلش کردم . کتاب خوندیم ، بازی کردیم . بعدش مامان چند دقیقه رفت بیرون ایستاد که من راحت باشم شاید کارمو بکنم . اما تا اومد دید من دمپایی هارو انداختم تو کاسه توالت و کف پاهام رو دارم میمالم تو اب .شاکیخوب این دور ،با ابکشی از کمر به پایین و اوردنم از توالت بدون هیچ نتیجه ای به پایان رسید. 

یک ساعت بعد برای بار دوم رفتیم توالت و هرچی به مامان گفتم برو بیرون قبول نکرد و گفت نخیر همینجا می مونمتعجب و ده دقیقه ای صبر کرد اما باز هم خبری نشد. تلفات این بار ، لیز خوردنِ اینجانب بود، کف توالت ،به علت شیطونی کردن زیاد خسته.

بار سوم یک ساعت و نیم بعد بود که مامان داشت با تلفن حرف میزد که احساس کرد من یجوری ام . دوید و این بار منو سر لگن نبرد و "سرپا" گرفت . و من که بعد صبح تا حالا هیچ کاری نکرده بودم ، بالاخره ساعت 1:30 دقیق ظهر برای اولین بار توی توالت ج.ی.ش کردم و حسابی مامان و بابا رو خوشحال وشادمان کردم و البته جایزه هم گرفتمجشن

 

یک ساعت و نیم بعد یعنی 3 بعد از ظهر در طی یک اقدام بی سابقه گفتم مامان جیش دارم . و مامان منو باز سرپا گرفت و من بازم جیش کردم . دیگه خوشحالی اینا حد و اندازه ای نداشت بخصوص که خودم گفته بودم تشویق

 

موقع خواب بعد از ظهر هم دیگه پوشکم نکرد و زیر ملافه ام یک سفره یکبار مصرف پهن کرد که اگه احیانا بارون اومد دشک خیس نشه . اما من خشک خشک خوابیدم و یاعت پنج و نیم مامانو صدا زدم و اونم زودی منو برد دستشویی که بازم موفقیت آمیز بود.فرشته

 

تا الان هم که در خدمتونم یک بار دیگه هم رفتم دستشویی و ج.ی.ش کردم و نکته خیلی خیلی خیلی مهمش اینجاس که من اصلا شلوارمو خیس نکردم و این فوق العاده با ارزشه . 

 

قراره که شب هم پوشک نشم . به امید خدا . تا ببینیم چی پیش میاد.متنظر

 

باز هم منتظر گزارشهای بعدیمون باشید .درسخوان

 

 

 

اینم تصویری از لگنی که ناکام موند!!!!

 

 

 

 

 

 

 

پی نوشت: الان شنبه شبه و 3 روز از آغاز خشکی من میگذره . شب اول پوشک نشدم و یکبار رفتم دستشویی و دیگه تا صبح هم کاری نکردم و خشک خشک موندم . 

شب دوم هم یکبار 6 صبح بیدار شدم اما چون بد خواب بودم لج کردم و نرفتم و نصفشو روی تخت و نصف دیگه اشو در توالت انجام دادم.اما 9 صبح خودم مامانو بیدار کردم و گفتم جیش دارم و رفتیم توالت و دیگه تموم شد. 

یعنی نه شب و نه روز دیگه پوشک نمیشم . حالا موندیم با یک بسته پوشک نو که فقط باز شده و حتی یکیش هم استفاده نشده چکار کنیم؟؟؟؟؟متفکر

 

پسندها (5)

نظرات (9)

✿ مه آ سا✿
1 اسفند 93 2:55
به به مامان هنرمند عطرین جونی خوشحال میشم بهم سر بزنید و ممنونم که بهم سر زدید ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خواهش میکنم
هستی مامی
2 اسفند 93 8:51
سلام گلمممم خوبی؟ عزیزم ما امروز عازم مکه ایم حلالم کن دعا گوت هستم گلت رو ببوس ــــــــــــــــــــــــــــــــ خوش به سعادتتون التماس دعا حلال تندرستی بسلامت برید و برگردید
مامانی تبسم
2 اسفند 93 10:24
آفرین به دخمل ناز و باهوشمون که کلی همکاری کرده نمیدونم چرا بچه ها از لگن خوششون نمیاد انشاالله این خشکی ادامه داشته باشه و بارون نیاد مبارکه جایزه هات باشه خاله جون ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مرسی خیلی ممنون . ما خیلی خوشحالیم که زود نتیجه گرفتیم خداراشکر ادامه پیدا کرد و ازون روز دیگه پوشک نشده اتفاقا همونشب یک بسته جدید خواهرش باز کرد که بذاره تو جعبه اش که همچنان بلااستفاده مونده
مامانی تبسم
3 اسفند 93 10:08
انشالله همیشه همینجوری زود در زندگیت موفق باشی آفرین که دیگه پوشک نمیشی مامانی عیب نداره بده به کسی از اطرافیانتون که بچه کوچیک داره ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ لطف دارین ممنون خداراشکر هر سه تامون {من و بابا و عطرین} از پوشک راحت شدیم بله اتفاقا دو تا بچه همسنش داریم حالا میدم به یکی ازونا دیگه
مامان محمد طاها
4 اسفند 93 10:23
آفرین به این دختر باهوش و تمیز ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مرسی لطف دارین
طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 17:28
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com
امیر مهدی
4 اسفند 93 22:59
آفرین عطرین جون واقعا یکی از شاهکارهای بچه ها تو زندگی خبر کردنشون برای جیش کردنه. موفق باشی عزیزم ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ وقتی ما مادرهاانقدر کیف میکنیمفکر کن بچه ها چقدر به خودشون افتخار میکنن
مامان بردیا اریایی
5 اسفند 93 1:00
افرررررررررررین عطرین باهوش خاله مبارکه که دیگه مای بیبی نمشی افرررررررین ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ممنون خاله جون مرسی
مامان محمد طاها
6 اسفند 93 11:13
سلام عزیزم ممنونم که به وب پسرم اومدی شما هم با افتخار لینکی گلم بوسسسسس واسه عطرین جون ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سلام خواهش میکنم ممنونم