یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

بامن بیشتر اشنا شوید1

1391/9/22 0:56
نویسنده :
340 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه نوبتی هم که باشه نوبت مامانمه که از خودش واتفاقاتی که براش افتاد حرف بزنه .اما قبلش میخوام یک کم از عادتهام وکارایی که میکنم بگم تا بیشتر با من اشنا بشید                                                                                                                                                                                                                                                رقابت خواب       

بیشتر نی نی گولوها دلشون میخواد شبا بیدار باشن من هم کلا واصولا جزو همین دسته ام یعنی تیم نینی های شب بیدار،همونایی که حدودای ساعت 12 شب یا هر زمانی که احساس کنن مامان وبابا دیگه خسته ان وخوابشون میاد وقصد خواب دارن زنگ بیدار باش را میزنیم و سرحال وقبراق اماده یک شب زنده داری جانانه و بازی و خوش گذرونی میشیم.یوقتایی هم برای اینکه عیشمون کامل بشه به قول مامان نعیمه تصمیم میگیریم یک زنجیره بی پایان از شیر خوردن ،اروغ زدن وعوض شدن راه بیندازیم.در مقابل ما تیم والدین هستن همونایی که تصمیم دارن به هر قیمتی مارو بخوابونن اما فکر کردن زرنگن چون ما میدونیم خواب رفتن ما یعنی خواب رفتن خودشون واین دقیقا همون چیزیه که ما نمیخواهیم.

درمورد من یکی این قضیه ادامه داشت تا اونجایی که یکی از دوطرف از میدون بیرون میشد یا مامان تسلیم میشد و می افتادخوابش میبرد که مادر می اومدن ومنو که پیروز مندانه هنوز مقاومت میکردم میبردن پیش خودشون یا مامان اینقدر لالایی میگفت و شیر میدادو تکونم می دادکه از رو می رفتم واززور خستگی نزدیکای صبح خوابم میبرد                                                                                                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ترمه
19 خرداد 92 9:06
عزیزم خوب بخواب و بذار مامان وراحت بخوابه




عطرین:نمیخوام نمیخوام نمیخوام بخوابم میخوام تا ساعت 3 نیمه شب بیدار باشم و بازی کنم در حال بیهوشی: نمییییییییییییییییخوااااااااااااااااااااامممممممم بخخخخخخخخخخخخواببببببببببببببببببببببببببببمممم