یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

چه خبر از چهار ماهگی 1

1391/11/17 23:45
نویسنده :
310 بازدید
اشتراک گذاری

من همچنان با کریر درگیرم . یک روز صبح مامانمو با یک صحنه جالب بشدت غافلگیر کردم . انقدر وول خوردم تا کم کم از کریر اومدم بیرون و فقط گردنم روی لبه پائینی کریر باقی مونده بود بقیه تنم افتاده بود پائین .فکر میکنین عکس العمل مامانم چی بود ؟ تشویقم کرد که خودم تنهایی اینهمه کار کردم؟نه اشتباهه . عکس العملش یک چیزایی بود تو مایه غش و ضعف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

                            

 

خوب از برنامه صبحم که اجرا کردم که خوششون نیومد . شب جور دیگه ای غافلگیرشون کردم . بابا همینطوری یک وسایل رنگی را گذاشت نزدیکم ،اما من مثل چی حمله کردم طرفشون و برای برداشتنشون یک دست وپایی میزدم که نگو .تو بغل بابا بودم اما تا روی زمین دولا شدم خودمو رسوندم و خوشحالم که خوششون اومد ولی کار صبحم که باحال تر بود مگه نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم (مامان ثناجون)
12 خرداد 92 9:57
سلام مامانی بله راست میگی اومدم خودمم باز کردم ولی میره یه جای دیگه .نمی دونم چرا اینجوریه...اول ادرس وبلاگ ثنا جون میاد ولی بعدا میره یه جای دیگه...به هرحال من از اینکه با شما دوست شدم خوشحالم عطرین جون را ببوس...


سلام خواهش میکنم منم خوشحالم از دوستی باشما یک عالمه بوس برای ثنا خانم گل
مامان صبا
12 خرداد 92 10:41
اي جان . معلومه خيلي وروجكي ها. زنده باشي عزيزم.


مرسی خاله جون اره کجاشو دیدین؟
الهام
12 خرداد 92 20:31
سلام عززززززززززززززيزززززززززم
ببخشيد دير بهتون سر زدم!!
مشغول كاراي تولد امير حسينم!!
دلگير نشو گلك خانم!!
ببوس عطرين خوشگلمو


سلام به به بسلامتی راستی ما داریم میایم اصفهان ،تولد دعوتیم دیگه نه؟
خاله الهام
13 خرداد 92 17:28
آفرين عزيز خاله
قدرت سورپرايزت منو كشته منتظر
كارهاي خارق العاده بعدي هستيم ماماني شما هم كم پيدا شدي هاااا

خاله جونم من انقدر برای مامانم کار میتراشم که اومدن به وبلاگ براش مثل یک ارزو میشه گاهی
الهام مامان علیرضا
14 خرداد 92 7:53
دخملی ناز بذار یه کم مامان نفس بکشه بعد ورجه وورجه تو شروع کن
ماشاله باهوشی عزیزم



چشم خاله 1-2-3 خوبه ؟دیگه شروع کنم؟
الهام
14 خرداد 92 10:50
البته كه دعوتين!!!
كارت هم ميفرستيم خدمتتون!!


مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی خانومی ایشالا کارت عروسیش