یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

اولین شهربازی من

1394/2/27 14:58
نویسنده :
634 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من عاشق شهربازی شدم 

اونهمه نور و رنگ و صدا و آدم تا حالا یک جا ندیده بودم

5 تا بازی سوارشدم

رالی کودکان

اسب

هلی کوپتر

بالن

استخر توپ

استخر توپ و با ثمین رفتیم 

کمرش شکست از بس منو انداخت توی توپها و دراورد

تموم شد اما من انقدر جیغ زدم تا دوباره بلیط گرفتن و رفتم بازی

از شهربازی هم نمیخواستم بیام بیرون 

با گریه اومدم

میخواستم سوار رنجر بشم

......

عکسها اصولا تار شد چون در حال حرکت گرفته شد 

اما فیلم خیلی داریم 

فرداش انقدر گفتم شهربازی ، شهربازی که بابا و مامان بردنم پارک شقایق نزدیک خونمون که غیر از تاب و سرسره چند تا وسیله بازی برقی هم داره یعنی یک شهربازی در ابعاد کوچک 

اونجا هم چند تا بازی رفتم و بالاخره سیر شدم . 

 

 

 

 

 

اولین شهربازیم رو در سن دو سال و نیمگی رفتم 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان و بابای ثنا
8 خرداد 94 15:21
سلام اگه میشه به ثنای من رای بده خاله جونم کدش173

پاسخ
حتما
مامان گیلدا
8 خرداد 94 19:12
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون

پاسخ
سلام چشم
nilia
8 خرداد 94 19:28
سلام دوست خوبممممممممممممممممممممممممم من شدیدا به رایت برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم لطفا عدد1رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پاسخ
سلام عزیزم باشه حتما
ĸoѕαr
9 خرداد 94 20:41
سلام خانومی خوشحال میشم بهم سربزنیــــــــ