یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

چه خبر از چهار ماهگی 3

1391/11/23 17:46
نویسنده :
297 بازدید
اشتراک گذاری

روزا که مامانم منو میذاره تو کریر و میره دنبال کاراش من حوصلم خیلی سر میره متفکر قبلا هم یک حرکتایی عینکنشون دادم بلکه منو اصلا زمین نذاره و همش بغلش باشم (رجوع کنید دوتا پست قبل) اما خیلی فایده نداشته هر جا از دستش بر بیاد کوتاهی نمیکنه منو گذاشته و دویده طرف اشپزخونه منم دیدم هر چی خانمی میکنم وصدام در نمیاد بدتره انگار .کلافه یک روز که همینطور واسه خودش رفته بود و خیلی طولش داد و نیومد دیگه دست از دلم برداشتم و صداش کردم .اولش نفهمید با اون دارم حرف میزنم فکر کرد همین اغون واغون همیشگیمه. اومد پیشم و یک سر زد و رفت تا رفت دوباره شروع کردم اومد یک نگا کرد بهم زودی ساکت شدم .باز رفت باز من صداش کردم.اومد ساکت شدم .اونجا بود که فهمید بله من دارم صداش میکنم .باهاش حرف میزنم منتها به زبون خودم زبان

بازم جای شکرش باقیه که حرف همو می فهمیم و زبون همدیگه سرمون میشه چشمکاز اون جا بود که دیگه یا منم با خودش میبره و همینطور که بغلشم ،یک دستی ،کاراشو میکنه یا صبر میکنه نیروی کمکی (اعم از بابا یا ثمین)بیاد و منو سرگرم کنه تا بره به کاراش برسه.ولی یک سوال ؛مگه تو دنیا کار از من مهمتر هم وجود داره؟نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام مامان علیرضا
14 خرداد 92 7:49
مامانی به این بچه توجه کن دیگه
عطرین جونم بیا خونۀ ما با علیرضا بازی کن این طوری دیگه حوصلت هم سر نمیره!


چه شود عطرین وعلیرضا باهم تصور کن چه اتیشی بسوزونن
الهام
14 خرداد 92 10:49
عزيزم
خاله تو رو بخوره!!
از بس خوشمزه اي
گريه و جيغ بيشتر جواب ميده ها!!!
ميبوسمت از را ه دور
هر دوتونو
براي شما
http://www.niniweblog.com/upl/amirhosein91/13703262175.jpg

خاله من خودم به حد کافی بلدم ولی مرسی که یاداوری هم میکنین امیرحسین جونو ببوسید راستی این ادرس چیه؟من سرچ کردم چیزی نیومد
امیرمهدی کوچولو
14 خرداد 92 18:37
سلام این آموزش آپلود کردن فیلم در نی نی وبلاگ
-------------------------------------------------------
مرحله اول باید فیلم را آپلود کنیم پس به باید در سایت آپارات عضو بشیم
aparat.com
پس از ورود به سایت به قسمت ثبت نام می رویم(شکل شبیه آدم سمت بالا)

http://upload.tehran98.com/viewer.php?file=lxj7rgsfe7wkcl92ryl.jpg

پس از ثبت نام باید وارد شویم

پس از وارد شدن با صفحه ای روبه رو می شویم و باید به بخش بارگذاری فیلم برویم

http://upload.tehran98.com/img1/8356mtt1wfpat4stuah.jpg

سپس فایل خود رو انتخاب می کنیم و ادامه رو می زنیم
تا زمانی فیلم آپلود می شود شما باید دیگر قسمت ها را پر کنید
که آنجا رهنما است

http://upload.tehran98.com/img1/ph1zdu3jumlv52r3k0y2.jpg

پس از آپلود شدن به بخش ویدیو های شما رفته و روی فیلم کلیک می کنیم


روی گزینه کد ویدیو رفته

http://upload.tehran98.com/img1/ccy68mabv18zu6vxfqm8.jpg
در اندازه 270*480انتخاب می کنیم و کد رو کپی می کنیم

سپس به نی نی وبلاگ رفته و ارسال مطلب جدید رفته
در ستون اول سمت راست گزینه ای به نام htmlوجود دارد روی آن کلیک می کنیم

http://upload.tehran98.com/img1/oz0ayim6g5e09qtqcr9.jpg

سپس کد را پیست می کنیم و بروز رسانی را می زنیم
و بعد ثبت مطلب و باسازی وبلاگ را می زنیم
--------------------------------------------
این هم طریقه آپلود کردن فیلم
امیدوارم کمکتون کرده باشم
مقداری زیاد است ولی اگر تمرین کنید سریع یا می گیرید
اگر سوالی هم داشتید یا به وبلاگ امیر مهدی کوچولو نظر بدهید یا به ایمیلم


خیلی لطف کردین که وقت گذاشتین و سر زدین از اموزش کاملی هم که دادین ممنون حتما اجراش میکنم ببینم چطور میشه
مامان امیرمهدی کوچولو
15 خرداد 92 23:26
سلام

آبجی عزیزم

آپلود فیلمو پسر بزرگم واستون گذاشته ایشالا که موردی از تو نزده باشه چون من خودم وارد نیستم.

ماشاءالله عطرین جون خیلی نازه خدا حفظش کنه.




مرسی ممنون بله خوندمش خیلی خوب بود به عطرین هم لطف دارین خاله

مامان سهند و سپهر
16 خرداد 92 9:26
سلام هزار ماشالا خیلی دختر گلتون نازه . خدا براتون نگهداره . ایشالا همیشه سالم باشین در کنار هم . ببوسینش ناناز تپلیو . ای جونم کلی براش ذوق زدم.ممنون مامانی جون من رفتم وبتون اما همه یادداشتها خصوصی بودن که !


خاله الهام
16 خرداد 92 18:17
خب ماماني دخملمون بزرگ شده ديگه
چرا توجه نميكني عزيزم
درگوشي با ني ني { عسل خاله روزي 3 بار به ماماني بگو
هيچ كاري مهمتر از من نيس} حتما جواب ميده
راستي ماماني شما هم يه فكري براي
خودتون بكنيد همه طرفدار دخملي شدن

ای خواهر همینه دیگه بچه ها روز بروز شادابتر و مامانا روز بروز ..........خالا دیگه کسی مارو نمیبینه که سلام علیک هک که باهامون میکنن بخاطر فسقلیه خلاصه بگو تا یک فکری باهم بکنیم