یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

کلک های مادرانه

1394/8/27 21:47
نویسنده :
676 بازدید
اشتراک گذاری

ژیمناستیک کردن روی تشک با یک تا بلوز و یک شورت کاردستت داد و مریض شدی 

نخوردن دارو و گریه بیش از حد برای خوردنش دیگه حسابی کاردستت داد و مریض تر شدی

امروز حسابی گلوت درد میکرد و سرفه میکردی

برای خوراندن عصاره شلغم اونو میریختم توآبمیوه و بهت میدادم

اما برای لعاب بهدونه هرچی فکر کردم چطوری به خوردت بدم راهی به فکرم نرسید

از ثمین کمک خواستم که گفت بریز تو ژله

و همین باعث یک ایده جدید شد 

توش شکر و دو قطره رنگ خوراکی ریختم خودش شبیه ژله شد 

هرچند که تو زرنگتر ازین حرفایی و یکی دو قاشق که خوردی فهمیدی ژله نیس و دیگه نخوردی

اما خودم ازین فکر بکر حسابی کیف کردم

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ریحانه
16 آذر 94 14:19
اول اینکه خیلی ناراحت شدم به خاطر مریضی عطرین جون امان از دست این بچه ها با این بد دارو خوردنشون که ما هم ماجراهایی داریم با دخترمان و بعد هم چه کلکای مادرانه ای داری شما

پاسخ
تازه اصل مریضیش مونده از بس ناراحتم نتونستم هنوز به روز رسانی کنم پست غم انگیزیه بله دیگه اینجوریاس هرچی بچه ها زرنگتر میشن ما مادرها هم باید خودمون رو اپدیت کنیم تا یک قدم ازونا جلوتر باشیم
الهام
16 آذر 94 16:38
ایشالا بهتر باشی عطرین جون آفرین به مامان باهوش

پاسخ
ممنون خاله جون نظر لطفته دوستم
عاطفه
22 آذر 94 10:09
خداییش آخر کلکید مادر و دختر ! خیلی خوشم اومد . کاش زودتر میفهمیدم این کلک مادرانه رو

پاسخ
هههههه چه کنیم دیگه باید با این بچه های زرنگ مثل خودشون بلکه یک قدم جلوتر راه اومد دیگه وگرنه خودت که میدونی کلاهمون پس معرکه اس
مامان آنیسا
1 دی 94 12:19
آفرین به مامان خلاق

پاسخ
ممنون متشکر بازم ازین کلکها زدم میگم بهتون