یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

باز هم من و اسباب بازی

1393/2/12 2:50
نویسنده :
328 بازدید
اشتراک گذاری

در راستای علاقه وافر من به اسباب بازی ،یک شب من وثمین مثل دوتا دختر خوب موندیم خونه تا مامان و بابام برن و برام اسباب بازی بخرن.مامان جونم دم رفتن داشت یواشکی به باباجونم میگفت:تازه یکی دوسال بود از خیابون بهار رفتن راحت شده بودیما دوباره شروع شدمتفکر

 

 

اونها که رفتن من وثمین یک کمی با هم بازی کردیم بعد من خسته شدم و خوابیدم .وقتی بیدار شدم گشنه ام شده بود شیری هم که مامان تو شیشه دوشیده بود دوست نداشتم بخورم.ثمین جون هم خلاقانه و با اعتماد به نفس بالا ،فورا دست به کار شد و اب قندو درست کرد و بست به نافمتعجب.خواهر جون خودمه دیگه بغل

 

 

به عنوان جایزه که دختر خوبی بودم و خواهرمو اذیت نکردم ،بابا برام تی تیش های خوشگل برای عید و چند تا اسباب بازی خریده بود .همشون خوشگل بودن اما من از اویز بالای تخت از همه بیشتر خوشم اومد مدلش یک کمی با بقیه اویزا فرق داره اخه! باطریخوره با اهنگای قشنگ وملایم و عروسکا و ستاره های کوچولوتشویق

 

                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام
18 خرداد 92 17:31
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$_________$$$$$$$$$$__________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$_________$$$$$$$$$$__________$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$______$$$$$_______$$$$$______$$

$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$

$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$

$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$

$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$

$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$

$$________$$$$$$$$$$$$$________$$

$$__________$$$$$$$$$__________$$

$$___________$$$$$$$___________$$

$$____________$$$$$____________$$

$$_____________$$$_____________$$

$$______________$______________$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$

$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$

$$________$$$$$$$$$$$$$________$$

$$__________$$$$$$$$$__________$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



بووووووووووووس




ILOVE YOU TOO]

خاله الهام
18 خرداد 92 18:12
افرين به شما كه دختر خوبي بودين اسباب بازيها هم مباركت باشه عسلم[hr مرسی خاله جون مامانم بلد نیس ازین شکلکها بذاره وگرنه کلی بوس میفرستاد
الهام مامان علیرضا
19 خرداد 92 16:07
مبارکت باشه عزیزم
حسابی خوشحالی و با اسباب بازی هات حال می کنی آاااا..


اخ گفتی خیلی اسباب بازی دوست دارم خیلی حالا مامانم براتون میگه چه کارای بامزه ای که با اسباب بازیا نمیکنم