یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

عصرانه ۱

1394/12/1 12:25
نویسنده :
597 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام یک عصرانه مقوی و خوشمزه و البته شیک یادت بدم که تقریبا راحت هم هست .

 

مواد لازم

سیب 2 عدد کوچک

پودر ژله پرتقال یا لیمو  1 بسته

 

توی یک قابلمه کوچک 1 بسته ژله لیمو رو با 2 لیوان اب جوش مخلوط میکنی و خوب هم میزنی . سیبهارو پوست میگیری . تقریبا ژله باید روی سیب رو بگیره . بعد شعله رو روشن میکنی تا شروع کنه به جوشیدن و وقتی جوشید زیرشو کم میکنی تا اروم بپزه نیم ساعت تا پنجاه دقیقه . فقط هر 10 دقیقه بچرخونش تا همه جاش رنگ بگیره . نهایتا یک کمی از ژله بمونه ته قابلمه برای تزئین . طعمش هم شبیه کمپوته منتها یک کم خوشمزه تر . اگه با ژله پرتقال درست کنی نارنجی میشه اگه با ژله لیمو درست کنی سبز. هردوش قشنگه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ریحانه
1 اسفند 94 12:50
واقعا هم دسر شیک و قشنگی هست و مطمئنا هم خوشمزه آفرین به مامان هنرمند و با سلیقه

پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه پیشنهاد میکنم حتما یکبار امتحان کنید همیشه مارو با لطفتون شرمنده میکنید
مامانی باران
5 اسفند 94 3:30
سلام و درود به مادر مهربون و خوش ذوق ممنون که به کلبه مجازی ما سرزدین و خصوصا چون همسن هستند خییییییییلی هم خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

پاسخ
سلام ممنون از اظهار لطفتون خواهش میکنم پس باافتخار لینک شدین