یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

کارشخصی

1394/12/7 10:10
نویسنده :
576 بازدید
اشتراک گذاری

وسط خونه تکونی هستیم همه چیز درهم برهم شده

بابا ، بالای نردبوم داره دیوار تمیز میکنه

من بین شلوغی وسایل بیرون ریخته شده از کمد گم شدم 

یهو میای میگی : برید کنار یک کار شخصی دارم 

نگاه متعجب من و بابا تو رو دنبال میکنه 

چکش سنگین رو بر میداری و شروع میکنی به کوبیدن روی گیره پرده که باز شده 

وبا قیافه ای جدی : به کارتون برسین دیگه منم کار شخصی دارم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام
13 اسفند 94 8:55
عزیزم م م م چیکار دارید به دخملی مون دیگه، کار شخصی داره

پاسخ
هههههههه کار شخصی این وروجکا که میدونی آخرش به یک خرابکاری منتهی میشه
biiitaaa
20 اسفند 94 22:44
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي

پاسخ
ممنون دوست عزیز خوبی از خودتونه خوشحالم که خوشتون اومده سعی کردم وارد وبتون بشم نشد ولی حتما به روی چشم میام