یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

مینیون

1395/8/1 6:44
نویسنده :
526 بازدید
اشتراک گذاری

مامان داشت از بابا در مورد تم تولدم مشورت و نظر خواهی میکرد منم طبق معمول شروع کردم به نظر دادن
گفتم من این تمها رو نمیخام من تم مینیون میخام
مامان گفت نه عزیزم نمیشه که مینیون یک تم پسرونه اس
که من رگباری شروع کردم به جواب دادن کی گفته پسرونه اس من خودم نقاب مینیون و ساعت مینیون و دمپایی مینیون دارم پس کیکم هم باید مینیون باشه تا لحظاتی تو ماشین سکوت مطلق برقرار بود بلکه مامان هضم کنه و افکارشو جمع کنه 🤔که استدلال منو خنثی کنه آخرم فقط گفت نمیشه مینیون پسرونه اس

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هانیل
30 تیر 96 11:39
عزیزممممممم مینیون دوست داره خب....

پاسخ
بله خب ولی آدم که تو زندگیش نمیتونه به همه چیزایی که دوس داره برسه مگه نهچشمک