یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

با من بیشتر اشنا شوید2

1391/9/22 0:58
نویسنده :
493 بازدید
اشتراک گذاری

                                                     اندر حکایت شیر خوردن

 

شیر خوردن من مثل یک پروژه تجقیقاتی گسترده برای مامان اهمیت داره وحاوی یک سری سواله که مدام از خودش ،از بابا،از مادر،ازدوست واشنا،از با تجربه ها ،بی تجربه ها،تازه مادرها...........میپرسه نمونه سوالات:

1)چرا من کم شیر میخورم؟

الف)چون معده ام کوچیکه

ب)چون چونه ام ضعیفه

ج)ما دوتا خواهر کلا همینطوریم

د)همه موارد

 

2)چرا تا میخوام شروع کنم میپره به گلوم؟

الف)چون هنوز بلد نیستم

ب)چون مامانم هنوز بلد نیست

ج)سرعت من وشیر با هم نمیخونه

د)همه موارد

 

3)چرا هنوز دوتا میک نخورده خوابم برده؟

الف)شاید خوابم میاد

ب)شاید سیر باشم

ج)شاید ازار دارم

د)ای بابا چه سوالات سختی

 

4)مگه کلا چقدر شیر میخورم که بعدش اروغهای به این بزرگی میزنم؟

الف)بزرگ نیس وخیلی هم طبیعیه

ب)همه نی نی ها همینطورین

ج)شاید هم رفلاکسه

د)به خصوصی ترین مسائل ادم هم کار دارن

 

                                       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ترمه
19 خرداد 92 9:04
عزیزم نوش جونت
این پروژه هم به سلامتی طی میکنی
هر مقطع یک مسئله ای پیش میاد
اما میگذره



سلام مامان ترمه جون مرسی که سر زدین و مارو نگا کردین درسته میگذره اما خدا کنه به خوبی بگذره بهر حال عطرین رفلاکس داشته و هنوز هم کمی داره این کنکور هم برای همین برگذار شده چون واقعا سخت بوداین دوران
بهار مامان شایلین
1 خرداد 95 17:30
مامانی ما هم رمز؟؟؟!

پاسخ
اومدم وبتون اماا گفت وبلاگ حذف شده