یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

اغاز سال یک هزار و سیصد و نود و دو هجری شمسی

1392/7/13 0:55
نویسنده :
753 بازدید
اشتراک گذاری

بهار امد بهار امد بهار مشکبار امد

نگار امد نگار امد....

 

خوش نقش ترین نگار هستی,پیچیده ترین راز افرینش, نور امیدم ,رخشان و خرامان و لطیف سر انگشتش را در توده سفید سالهای اتی عمرش لغزاند و اولین بهار عمرش را رقم زد.

عطر شیرین عطرینم نرم  نرمک درگوشه گوشه زمان و مکانم رخنه میکند و مرا سرمست تر از همیشه در رویای داشتنش غرق میکند .اما نغمه کودکانه اش را که میشنوم در می یابم که رویایم به حقیقت پیوسته و من فرشته بلورین بهشتی را در اغوش گرفته ام .

گرمی و سبزی بهار در سلولهایم جریان یافته و من شور اغازم را با مکیدن قطره ای از شهد معطر وجودش دو چندان میکنم و همچنان که در اغوش میفشارمش , دلم با اندیشه خوشی بودن او و خواهرش گرمتر و سبز تر از همیشه میتپد.

عطرین عزیزم , دختر نازنینم , دوست داشتنم نه به اندازه تمام گلها و نه به تعداد ستارگان بی شمار و نه به وسعت اسمان و نه به گرمی افتاب و نه به هیچ اندازه ای از این دست نیست . دوست داشتنت هیچ حد و اندازه ای ندارد . همه این اندازه ها در مقابل عشق تو ادبیاتی بچه گانه است. من تو را بی نهایت دوست دارم .

تحویل سال جدید بر تو مبارک باشد و دعای خیرم برای دیدن صد سال از این سالها همراهت باد.

 

                                                    امضا:مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه مهدیه
7 مهر 92 22:24
xelent naemeh joon hal kardam


hi my dear it is a very kind of you to do for me
مامي الهام و ستايش
9 مهر 92 12:09
عزيزم منم با افتخار لينكتون كردم چرا پست جديد نميذاريد؟ منتظرم