یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

اولین ها در شش ماهگی 2

1392/1/22 22:14
نویسنده :
278 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین در زندگی من خیلی اولین هست . خیلی خیلی اولین هست .خیلی اولین خوبی هست . خیلی خیلی اولین خیلی خوبی هست . (خ و ل تون قاطی پاتی شد اعصابتون به هم ریخت ؟شیطان)

بگذارید جور دیگه بگم این مرحله توی زندگی هر بنی بشری پیشرفت مهم و قابل توجهی محسوب میشه و جای بسی افتخار کردن و بالیدن به خود را داره .

بازم نفهمیدید چی را میگم ؟ کاری که من امروز کزدم یکی از حساس ترین و اساسی ترین مراحل رشد یک کودکه که باید اتفاق بیفته

بله درسته دست بزنین هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من امروز برای اولین باردر سن پنج ماه و نیمگی نشستمتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

جزئیات ماجرا هم به این ترتیب بود که منو گذاشتن رو زمین در حالی که هیچ تکیه گاهی پشتم نبود و منم نشستم . نه چپ افتادم نه راست . صاااف نشستم .

مامان به مادر خبر داد ولی مادر گفتن زوده بشینه کمرش درد میگیره . عمه افسانه هم همین را گفت . اما مامانم داغه گوشش بدهکار نیس هی منو مینشونه حالشو میبره

 

مامان نوشت :بعدا که بردیم بهداشت وقتی داشت منحنی رشد را بررسی میکرد پرسید می غلته ؟گفتم نه ولی میشینه . خنده اش گرفت خانمه و گفت اشکال نداره یک مرحله را جا انداخته رفته مرحله بعد و در جواب من گفت خیالتون راحت ! مرحله نشستن پیشرفته تره از غلتیدنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)