یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

بامن بیشتر اشنا شوید4

1391/9/23 18:00
نویسنده :
272 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         بدون شرح

وقتی قراره تمیز بشم به به بشم از اونجایی میفهمم که سر جای مخصوص همیشگی میخوابم و مامان اول جورابهامو از پام در میاره منم زودی میفهمم موضوع از چه قراره و اروم وخندون منتظر میشم .مامان هم تا اخرین مراحل کلی باهام حرف میزنه وقربون صدقه ام میره .

اما یوقتایی هم نه دیگه ،مثل اون شبی که  تا نزدیک صبح  چند باری پوشکمو عوض کرد ویکبارش وقتی دستاشو شست وبرگشت تا بغلم کنه دید لباسم خیسه وبه تشک هم نم داده اون وقت این شکلی شدعصبانیکه دیگه مادر به فریاد هر دومون رسیدن و منو از دست یک مامان عصبانی نجات دادن وخودشون عوض کردن. این تعویضهای پشت سرهم به دلیل  وصول اخرین بخشنامه اقای پدر هستش به این مضمون که مبادا حساب هزینه وپولشو بکنی ،راضی نیستم پوشک بچمو دیر به دیر عوض کنی.مامان  جان هم به محض مشاهده موارد بودار یا نمدار اقدامات لازم را مبذول می فرمایند. وخوب این وسط همه چی به نفع من تموم میشه

بابا متفکر

مامانتعجب

مننیشخند

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ترمه
22 خرداد 92 15:29
عزیزم مرسی که وقت میزاری و پست هامو

میخونی




خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهش میکنم
الهام مامان علیرضا
5 آذر 92 20:05
تولدت مبارک عطرین عزیزم خیلی زیبا بود عکس هات ممنون لطف دارین