یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

شیرین کاریهای ماه هفتم

1392/2/12 2:11
نویسنده :
253 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتا من و مامان ،گاهی وقتا من و بابا میریم تو تراس. مامان میگه این درخته ،اینجا حیاطمونه ،این حیاط همسایمونه ،اونو میشنوی صدای موتوره ،اون ماشینها را نگاه کن .....

بابا هم بیشتر منو میبره افتاب بگیرم استین هامو میزنه بالا افتاب بخورم .

همه اینا باعث شده من تراسمون و خیلی دوست داشته باشم . طوری که هروقت روی تخت نشستم خم بشم و سعی کنم تراسو نگاه کنم .

مامانم اسم اینکارم و که سرم و خم میکنم تا تراس و بقیه چیزهایی و که دوست دارم ببینم ،گذاشته شیرین کاری

 

 

دیگه انقدر تو رانندگی حرفه ای شدم که وقتی بخوام چیزی را که پشت سرمه ببینم یک دستمو میذارم رو پشتی صندلی روروک و میزنم دنده عقب و همون طوری عقب عقب میام . اصلا رانندگی و خلبانی توی خونمه ،باورکن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام(مامان امیرحسین)
27 آبان 92 16:26
______@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@ اینم کادوی من به فینقیل به مناسبت تولدش صد ساله بشی خانمی!! ممنون زحمت کشیدین
ندا
28 آبان 92 23:51
عطرین جان چرا مامانت عکسهای کمی ازت تو وبلاگت گذاشته؟ در ضمن خیلی ناز مرسی چشماتون ناز میبینه خب دیگه کم عکس میذاره تا جذابیت کار حفظ بشه