یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

بامن بیشتر اشنا شوید به خدا دیگه فسمت اخر

1391/9/23 18:19
نویسنده :
291 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                 ماجرای حمام

این مامان خانم ما معلوم نیست چرا از حموم بردن نی نی ها اینقدر وحشت داره .نه که الان اینطوری باشه ها ،سر ثمین هم همینقدر میترسیده ،مثلا حالا با تجربه هم شده .اسم حموم کردن نی نی که میاد تن وبدنش میلرزه حتما با خودش فکر میکنه این نی نی رو که مثل یک ماهی کوچولو ،لیزه ومثل یک تنگ بلور، شکستنی چطوری ببرمش بشورمش ... خلاصه هرچی که هست تنهایی دل و جرات اینکارو نداره حداقل اوایلش برای همین هم تو این مدت با خاله اعظم ،مادر ومامان بزرگ به روشهای متنوع ومتفاوتی به حمام برده شدم و نفهمیدم اخرش به روش تشتی باید عادت کنم یا دوشی؟

وازاونجایی که من حموم کردنو خیلی دوست دارم و اصلا وابدا نمیترسم وگریه نمیکنم همه حمام برندگان من ذوقها کردند و تعریفها وو تمجیدها....و قضیه تا جایی پیش رفت که مامان بزرگ از مامانم خواستند در حال شستشوی من ازم عکس بگیره که به علت داشتن موارد منکراتی از نمایش عکسها معذوریم.

 

                                                

                                                  

                                                              

                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

h&t
14 تیر 92 15:26
ای قربونت برم که اینقدر محجوبی
منکراتیت عشقست[
خجالتم میدید خاله