یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

زمانی برای اواز

1392/9/5 17:34
نویسنده :
260 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر شما خواننده گرامی ایا کسی که بتونه با دهن بسته بخصوص موقعی که داره غذا میخوره ،اواز هم بخونه شاهکار محسوب میشه ؟

 درسته من هم با نظر شما موافقم . واقعا جالبه هم زمان غذا خوردن و اواز خوندن

و حالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

این  شاهکار و به شما معرفی میکنم که کسی نیست جز خودم که  مدتیست هر غذایی را که دوست دارم با خوردن اولین قاشق شروع میکنم به اواز خوندن اونم تو دستگاه سه گاه  در امد اول: اوم اواوم .......اوم اواوم .......اوم بعد هم کم کم میشه گوشه زابل و مویه و مخالف و....خلاصه تو گوشه مویه شکسته فرود میام و اینجاس که دیگه غذا هم به پایان رسیده . ناگفته نماند فقط وقتایی که غذایی را دوست داشته باشم اواز میخونم .خدایی خیلی جالبم مگه نه ؟

 

مامان نوشت:وقتی دو ماهت بودبه پیشنهاد بابا برات اواز خوندم همین که درامد اول را شروع کردم لب ورچیدی و میخواستی گریه کنی. اول باورمون نشد از اواز باشه دوباره امتحان کردیم دیدیم بله درسته میترسی . وقتی هم که بعد چند روز چلوی مادر و پدر دوباره شروع کردم به خوندن هنوز تحریرو شروع نکرده زدی به گریه .اما الان خدا را شکر دیگه نمیترسی برات میخونم و کلی کیف میکنی البته شاید هم از سه گاه ترسیدی باید با شور یا ماهور شروع میکردم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)