یادداشت های کودکی من

من عطرینم غنچه ای که بتازگی برشاخه زندگی روئیده وقراره شکفتن وجودم وباز شدن یکی یکی گلبرگهای زندگیم رو اینجااززبون خودم وبه قلم مامانم بخون

عطرین

1392/3/7 0:57
نویسنده :
1,530 بازدید
اشتراک گذاری

 وقتی بیرون میریم مثلا پارک یا خرید خیلی غریبه هایی هستن که میان طرفم و ابراز علاقه میکنن . خب البته اینو میدونم که نینیها جالب و بامزه اند و مردم دوستشون دارن . اما نکته ای که هست اینه که از 100 درصد افرادی که میان جلو و میخوان با من بازی یا حال و احوال کنن و اسممو میپرسن 98درصدشون با شنیدن اسمم گل از گلشون میشکفه و با تعجب امیخته با شادی میگن عطرین؟؟؟!!!!!!!! وای چه اسم قشنگی . خیلی هم تکه یا میگن ما تا حالا نشنیده بودیم  واقعا خیلی قشنگه .

این اتفاق بارها و بارها تکرار شده و اگه کسی بعد شنیدن اسمم این اظهار نظرو نکنه یک کم عجبیه.

یک روز بابا از مامان پرسید به نظرت چرا مردم اینقدر از اسم عطرین خوششون میاد ؟ مامانم مکثی کرد و گفت :من فکر میکنم به خاطر معنای اسمشه . عطرین یعنی معطر ، دل انگیز . این اسم حس خوبی به انسانها میده . رایحه خوش حتی مورد علاقه پیامبر اسلام بوده . اصولا لحظات زیبا ، مهم و خوش زندگی ما ادمها اکنده از عطر مورد علاقه مون بوده. همینه که همه با شنیدن این اسم به یاد حس های لطیف زندگیشون می افتن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)